من الان تو مدرسم واسه كاراموزيم نشستم پاي كامپيوتر...خخخ
دزدكي اومدم دارم اينجا مينويسم...
خانوم اكرامي هم اينجاس داره باتلفن ميحرفه..
خب بسه ديگه باز الان مچمو نگيره
من رفتم...بااااااااي
ما را در سایت خاص عاشقونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33