دلم گرفته...
دلم گرفته چون امشبم از اون شبای نحسیه که واسم خاستگار اومده،از اون شبایی که دوباره بابا و مامانم دارن با حرفاشون خردم میکنن...
از اون شبایی که ارزوی مرگــــــــــــ میکنم...میفهمی؟
هیشکه نمیتونه اوج درد منو درک کنه،درد منی که حدودا دوسال و پنج ماهه که منتظر عشقمم...اما هیچوقت هیشکی منو درک نکرد...
دیگه نمیتونم تایپ کنم...داغونم......
خدا به دادم برســــــــــــــــــــــــ...فقط همین
خاص عاشقونه...ما را در سایت خاص عاشقونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26