عذابـــــــــــ ینی اینــــــ

خرید بک لینک

دلم گرفته...

دلم گرفته چون امشبم از اون شبای نحسیه که واسم خاستگار اومده،از اون شبایی که دوباره بابا و مامانم دارن با حرفاشون خردم میکنن...

از اون شبایی که ارزوی مرگــــــــــــ میکنم...میفهمی؟

هیشکه نمیتونه اوج درد منو درک کنه،درد منی که حدودا دوسال و پنج ماهه که منتظر عشقمم...اما هیچوقت هیشکی منو درک نکرد...

دیگه نمیتونم تایپ کنم...داغونم......

خدا به دادم برســــــــــــــــــــــــ...فقط همین

خاص عاشقونه...

ما را در سایت خاص عاشقونه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 15:18

صفحه بندی